Home › Forums › Zeilboten forum › Kan iemand opstapper gebruiken voor de Haringrace?
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 6 dagen, 3 uren geleden door Jeroen Hendrix.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
-
AuteurBerichten
-
19 juni 2026 om 12:11 #9748Jeroen HendrixDeelnemer
Goeienamiddag iedereen,
Spijtig genoeg ben ik er nog niet in geslaagd om mijn eigen zeilboot in Yerseke te krijgen. Maar misschien kan iemand een opstapper gebruiken voor de Haringrace van volgend weekend? Indien dit het geval is, mag je mij zeker contacteren en kom ik mee genieten!
Met vriendelijke groeten,
Jeroen Hendrix
+32 496 36 52 96 -
AuteurBerichten
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

