Forum

Kan iemand opstapper gebruiken voor de Haringrace?

Home Forums Zeilboten forum Kan iemand opstapper gebruiken voor de Haringrace?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #9748
    Jeroen Hendrix
    Deelnemer

    Goeienamiddag iedereen,

    Spijtig genoeg ben ik er nog niet in geslaagd om mijn eigen zeilboot in Yerseke te krijgen. Maar misschien kan iemand een opstapper gebruiken voor de Haringrace van volgend weekend? Indien dit het geval is, mag je mij zeker contacteren en kom ik mee genieten!

    Met vriendelijke groeten,

    Jeroen Hendrix
    +32 496 36 52 96

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Ledenomgeving

Kom in contact met andere leden, deel ervaringen en reisverhalen en nog zoveel meer!

Met elkaar vormen we meer dan een vereniging, we delen onze passie voor het water. De digitale ledenomgeving brengt ons bij elkaar.